Etichete

, , , ,

Cu abonamentu la ghişeu

De când plătim taxe pentru orice în lumea asta, plătim şi pentru un loc de parcare în faţa casei. Asta-i culmea..Dacă n-ai garaj şi parchezi maşina în faţa casei tre să plăteşti. Şi pentru „riverani” (persoană ce locuieşte pe malul unei ape), Consiliul Sibienilor, a hotărât emiterea unor abonamente ieftine. Zis şi făcut. Mă duc degrabă la sediul administraţiei din Piaţa Mică şi când să dau bună ziua la ghişeu tanti mă repede ”da talonul unde-i, da formularul l-ai completat?”

„ Stai încet coniţă”.

Iscălesc şi cucoana zice „ Nu se poate!”. „Pardon?”. „Dumneata nu ai maşina înscrisă pe Sibiu, noi facem abonament pe adresa de pe talon, nu poţi beneficia de abonament riveran”

„ Păi pe buletin scrie Sibiu coniţă. Aici locuiesc”

„Da pe talon nu…nu înţelegi!!”

Şi ce să fac? Să solicitabonament redus (adică de 7 ori mai mare decât cel obişnuit de riveran).

Bun, fac o cerere, iscălesc, xeroxez documentele şi mă întorc la sediu. „Vino miercuri să vedem dacă aprobă şeful”. Adică cererea trebe aprobată. Încă un drum. Mă întorc astăzi, cu emoţie, aprobată, plătesc abonamentul „redus” şi primesc o chitanţă! „ Şi cu asta?”. „ o pui în maşină şi vii săptămâna viitoare să-ţi dăm abonamentul”.

Să pun chitanţa în parbriz . aşa se procedează ????

So: du-te de 3 ori la ghişeu, fă cereri, xeroxează, aşteaptă aprobări şi după zile de umblat primeşti o chitanţă (pre care o lipeşti pe parbriz..), apoi un abonament de 7 ori mai mare decât vecinul meu. Asta pentru că pe maşină nu scrie „SB”….da locuim tot pe aceeaşi stradă…păi nu am dreptul a avea o maşină din alt judeţ, dintr-o altă ţară, că doar europeni suntem???? Poţi, da nu poti beneficia de abonament d’asta…..ieftin….

Concluzia: să ne înscriem maşinile la SB.

şi nu mă întrebaţi cât am plătit 😦

Imagine

