Sfarsit!

    Nu am fost un blogger activ care sa’si petreaca si/sau sa’si risipeasca ore nesfarsite pe internetul virtual unde doar un simplu click sterge un text lecturat sau deschide alte zeci si nici n’am dorit sa fac din scrisul pe blog un moft, o pasiune, o indeletnicire, o profesie sau un scop al gandurilor si activitatiilor personale… Dimpotriva, pledez pentru intimitate si pentru comunicarea fata catre fata pentru ca bucuria/tristetea sa fie deplina…

  In urma cu cateva luni un prieten a insistat,  eram inca la Londra, si am inceput sa postez articole considerandu’le utile pentru o mana de cititori.

Dupa aproape o luna de la re’intoarcerea in patria muma, in fortareata din Carpati,  orice gand sau idee rostita sau scrisa mi se pare fara noima pentru ca Romania nu’mi este un „germene de idei” iar traiul celor din jur (inclusiv al meu) este amarat… astfel ca nu (mai) detin nicio motivatie de a  mai asterne vreun cuvant…imi pare rau. va multumesc …

 Cura ut valeas

